Roligt , trevligt

Har haft cup i helgen. vi tog oss till semifinal.. men inge längfr.. lika bra de.. eftersom att du vi skulle ut. så hade inte tid att vara kvar där halva natten ;P haha...


ajja nu har linda boka"uppkörning" för mig får vi se hur det går. men hoppas på att jag klarar det...
trivs värkligen jätte bra på jobbet. när jag ska sova så ligger jag å lägtar ibland tillatt stiga upp så jag får jobba.. haha fast iblanad inte.. då är man ju så trött så man inte vill vakna änns.. men så kan de vara..

idag jobbar jag kväll/natt igen.. fast börjar tre istället för fyrar.. faaan sån tur jag hde.. hade ju glömt bort de.. kom på de nyss.. hade ju fan dött om jag kommit ditt fyra.. skämigt värre... fast dom hade nog hunni ringa itll mig innan de... ;)

ajja nu ska jag gå å äta lite frulle. sen ska jag se en sak på tven.. å sen blir det jobbet nästa-- wooow vad roligt.. ;)



ajja tack för mig då



kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0