Tråkigt fast ändå roligt att skriva blogg

jaa det ycker jag..

Inge roligt alls att skriva när folk ändå inte komenterar de man skriver å så.. inte för att jag tror det är så många som läser min blogg. de är väl typ bara emma.. ;P

Jobbar natt idag fredag, lördag å söndag.. kommer vara död efter dena helg. liote tråkigt att jobba när alla andra som man kännerär lediga.. men det gör ingenting.. trivs ändå så bra på jobbet..

Snart ska jag å akka fara utomlands.. skönt skönt... två veckor.. guud vad jag ska njuta.. haha fast tror jag även kommer att klaga oxå ;)


guud så jag är fest sugen nu när solen är framme å allt... så gott med grillar å en öl.. ;)

nää nu ska jag sminka mig lite å sen äta å sen jobba... ha det såbra alla glada...

Kommentarer
Postat av: princessraiijss

jag trodde inte lilla stina drack öl haha

2008-05-12 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0