Duktig på att blogga nu för tiden..

Hejsan hoppsan... ;)

Tycker faktis jag är duktig på att blogga nu mera.. satt å kolla på gammla bilder..
faan vad jag saknar alla.. saknar malin , saknar emma. även fast jag var med hon igår..
saknar tiden då jag var mycke i töre.. saknar töre emma..
saknar marcus å micke å alla dom där.. saknar jesper å jens. vi hade jävligt roligt..
typ när vi for till jokkmok. när vi festa i limon. tänk.. nu gör man fan alldrig nånting.
tänk om man kunde bakatillbaka tiden.. jag hade då roligt i alla fall.
marcus å dom sov hosmig å åt upp alla mina macker. å väkte hela huset. dom fatta alldrig vad ordet, TYST dom sover betyde.. men jag hade ändå roligt.. ajja nu är den tiden förbi

En annan tid som var jävligt rolig var när vi hängde med Erik. for till stan bara för att äta på max..
åt färdigtuggade gotter... den tiden är oxå förbi



så saknar jaag nså klar bella anna linnea å majsan.. men dom finns alltid kvar ;)
Tycker vi borde hitta på nånting nmån helg. borde kanske ni inte komma till stan å dricka nån drink med mig..?? eller om vi kasnke skulle gå ut å äta?? de hade varot roligt..
nog för att jag tror att ingen av er läser min blogg. för ingen har vlä internet..


men de hade varit roligt...


Saknar josefina oxå. vi måste hitta på nåting oxå.. vi får dra en fest hos mig med råne tjejerna.. hade varit as roligt. men de är ju bara de att alltid är de ju nån som bangar...

Saknar till å med big brother tiden med mona.. jannica gick oftast å sov i första pausen ;)

Saknar rebban som sjutton.. umgås aldrig med henne nu mera

Bara så ni vet så kommer jag alltid komma ihåg alla roliga studer med mina kompisar.. även dom tråkiga. men dom roliga är roligare att minnas ;)



Nu slutar jag på max snart.. ska jobba lite på mitt nya jobb i veckan.. då vet ni de ;)



Jaag skulle behöva fara neråt nånting.. jaag vill hälsa på min kära syster. jag vill hälsa på mina kusiner å min morbror å alla andra i småland.. skulle vilja fara till göteborg å hälsa på axels mormor å morfar...
 

hälst vill jag nog hjälsa på syrran.. men vi träffas ju ändå gasnka mycke trors allt.. eller mycke å mycke. men axels mormor å morfar harjag inte träffa sen vi var å hälsa på för två sommrar sne.. så hade varit roligt att hälsa på dom.. men tänkte att vi kunde hälsa på dom när emma har flytta..för då kan vi hälsa på emma oxå.

till syran kan jag ju fara under en helg.. men om jag ska fara till småland eller gbg behöverjag nästan nån mer dag.. de är ju dubelt så långt ditt ju... ajja men vi får.. skulle vilja dra en vecka utomlands oxå. hade varit jävligt nice..
även fast jag nyss har varit. men känns inte som de..



nää nu ska jag gå å vila..



ha de så bra alla..


pussss

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

haha jo fy fan... du o jag, värsta bigbrother-ligan;D

2008-08-24 @ 10:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0