Farmen...

Yeees.. har varit på farmen i helgen. de var faan sjukt roligt. måste börja fara ditt varje gång nu mera ;)
första gåmngen jag var där faktist.. men hade faan kunna döda den där killen baki mig. .han gjorde så jag inte fick nån luft eller nånting.. är blåslagen hela jag.. å piss jävla vakterna fatta ingenting.. i mittt nästa liv ska jag bli dörrvakt.. å jag ska bli världens bästa oxå ;)

jaag skulle passa sjukt bra som de eftersom att jag är såå sjukt biffig.. ;P

idag har jag varit på lite uppdrag å så där. imogon ska jag kasnke på ett till uppdrag.. ;)


nu kommer då axel hem snart då ska vi laga mat..

men ni får ha de så bra




pussss

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

I love u... ville bara säga det<3

2008-08-18 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0