Jobba jobba jobba

joo jag bara jobbar jobbar hela tiden. hinner aldrig umgås med vänner eller med axel. är det så här att bli vuxen lr? då vill inte jag blir det i så fall..om jag är ledig halva dagen är det ingen ide att fara till råne. och är jag ledig hela dagen så jobbar alla andra. men mona jobbar inte. men för att fara ditt måste man ha nånting som heter bil. och de har alldrig stina eftersom att axel alltid har bilen på jobbet. faan vilka problem man kan ha alltså.. men imogon ska jag dra till råne en sväng.. min faster fyller år.. eller har fyllt år så måste fara å gratta henne.. så ä vi bjuda på middag å så där oxå.
men inte faan hinner väl jag umgås med nån för de..?   lesss lesss lesss..

ajja i helgen var jag på kalaset i alla fall.. börja med att jag  tappa bort axel så klart. men jag får skyla mig själv för de. ;P
men nu har jag ju hitta igen han i all fall ;)  åkte karussel med bella..

åkte även med emma G en sväng. men fick åka själv. så jag for som en vänta å slog i skallen.. så jaag fick svin ont i skallen.. så jag gick å köpte mig en langos å sen gick jag hem.. så rolig var jag ;) 
sen när jag vakna hade jaag såååå jävla ont i skallen såjag trodde faan jag skulle dö.. men se på faan. .jag övelevde trots allt ;)  vilken tur då.

Hmm över till nå annat. lite tråkigt de här med jobbet.. nu har emelie flyttat å camila ska sluta snart. huuur kul är de då? ajja får väl kanske dra en sväng till umeå å säga buuu år camila nån gång. ;P

nu ska jag i all fall lägga mig i soffan å se på tv en sväng.. sen blir de att laga mat till axel.. eller mat å mat. han får ingen mat. de blir bara gröt idag. för orkar inte göra nå annat..




pusssssss på er alla




ååå vet ni vaad... nästa helg är stina ledig FREDAG , LÖRDAG , SÖNDAG..


är det nån som vill hitta på nånting roligt med mig då?? ;)




pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0