kalas kulan

Ikväll blir det kalaset.. igår så jobbade jag.. de var ändå inte så sjukt mycke som jag trodde.. fast vi var ju tio st så de kan ju bero på de..

ikväll ska stina vara full å glad dom alltid annars ;) måste bara försöka supa ner alla andra först så att jinte jag blir fullast... hehe.. igår var de nå jävla cp fjortis på baksidan av jobbet.. heelt stöörd var hon.. å jag gjorde inge eller så nå.. orkar inte berätta.. ni får fråga om ni undrar. .;P

Ni kan kalla mig plogen oxå . ;P

anna P på jobbet tyckte jag körde plogen med alla som bråka i går.. men de stämmer som ändå.. för jag  bara trök å gick ut mott dörren å så.. gå gå gå.. braa jobbat stina.. :)



nää nu ska jag drika en drink.. ska gå med soperna oxå..


byebye

puss å kra kasnke syns på staan

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

ÅÅÅH vad jag blir glad när du uppdaterar, men tråkigt att vi inte hann ses idag:( RING MIG O SÄG NÄR DU ÄR LEDIG SÅ KOMMER JAG BUMS!!!

2008-08-02 @ 19:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0