Koola anna

Hejsan alla glada.. ;)

Jaag har kommit på att jag nog ska inhandla nya byxer.. dom nya koola anna har ju kommit. men dom faans inte i min storlek. så måste vänta tills de kommer.
Fast jag skulle beöva ett par nya jeans oxå. men får väl köpa de med då..

Nu jobbar jag natt på max idag å imogon. är inte alls sugen på att jobba. jaag är alltid nså jävla trött å seg när jag jobbar kväll/natt.. vill alldrig fara på jobbet när jag ska jobba de..men de är nog för att man ligger hemma typ hela dagen.. men går å väntar på att man ska jobba.. och de är inte så roligt..


tror jag ska satsa på stort å städa idag.. då blir nog akke glad oxå ;)
skönt för han att komma hem till nystädad lägenhet..


joo nu ska jag faan gå å städa...





Fest i helgne.. ? pussss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0