Leos Lekland ;)

Hallo...

igår var jag på leos lekland.. de var trevligt å roligt.. tack för en bra dag mona   :)


idag är jag ledig.. skönt som faaaan.. men det är bara de att de känns som att jag är sjuk.. ont i skallen som sören. fryser / svettas om vartannat..orkar knappt sitta upp.. men ska snart gå till soffa. däär trivs jag jätte bra ;)


Nää undra om man inte ksulle gå å äta lite mat å se på lite tv.. de tror jag att jag ska göra...





Ååå majja johansson... Dålig stil av dig att säga.. imogon kommer jag.. mennite faan kom du för de.
jag ha rkommit på att jag ska sluta komma å hälsa på dig å så dära.

blir lessen när du alltid kommer på ursäkter till att inte komma.. vill du inte komma lr.?




ajja orkar inte bry mig nå mer.. stanna i råne du å mögla fast som alla andra där i byn..






heeeej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0