Gararget...

Nu sitter jag i gararget hos axels mamma och pappa,

lär ju se ut som ett pucko.. sitter på skoterna med datorn i knät å hörselkåper på huvet. för axel gör nå som låter illa.. kommer fan ite änns på vad de heter.. en sån där maskin med en rung grej på..som typ slipar..
ajja skit samma..

känenr mig gaanska snygg ändå ;)


pratar med nordin på msn oxå.. det är nog inte bara jag som hartraåkigt.. ;)


nu kom nisse in och ville ha datorn. så får väl gå å lämna den åt han för de är ju hans dator.


fest sugen är jag oxå.. fast å andra sidan så hade de varit fint att ligga i soffan med en film.. ;P




vi får väl se vad dagen har att erbjuda..



nu måste jag gå i alla fall


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0