Lilla lördag.. ;)

jaa idag är det lillalördag. och vet ni vad det innebär? att det inte är så länge kvar till stora lördag. Då ska jag ha ett litet kalas för att jag fyller år. och kom på en till sak. Undra om jag kasnke får nån pressent..?? Vi får väl se.. haha kanske inte har varit nog snäll för det iår.. men får hoppas det.. för jag ÄLSKAR paket.. får ju faktist bara öppna paket en dag per år. det är lite tråkigt det. mycke tråkigt. så det gör ingen om jag får mycke paket iår.. ;)

var in på maddes blogg nyss. men kan kunde fan inte kommentera.. fatta ite hur man gjorde , fick inte iväg min kommentar. men hon/dom värkar ha jäkligt fint hemma. tror jag ska bjuda in henne på att inreda hemma hos oss ;)



och till min älskade syster.. Det är klart att du får komma på lördag. men har faktist helt glömtbort att du kommer hem.
hade glömt bort att ogge å johanna ocå kommit/kommer hem..
hade fått sms i förgår..? av johanna.. då var hon hemma mitt i allt.. guud så roligt. saknar dom faktis..

har sagt till akke att ringa bamme , jens å bjuda dom på fest. men han ringer typ sista minuten.. samma dag.. å då är folk oftas upptagana.. så blir han lessen om ingen kan komma...
och han bli sur om man tjatar att han ska ringa. vad fan ska man då göra?? dessa karar..


Nu logga jag in på msn.. och gissa vem som är där? jeens.. då kan jag passa på att fråga han själv.. för akke är sååå seeg..

känner mig ganska duktig påde här med blogg trots alls. men nu blir de långt bara för att akke inte är hemma. då behöver jag inte istta å hänga med han. haha fast jag måste ju inte göra de om han är hemma. men vill ju göra de.. plus att han bara gnäller på att det ända jag gör är att blogga.. men då räknar väl han in att jag läser allas bloggar oxå. intevet jag hur han tänker.. men tyckker personligen att jag inte alls är så haj på att skriva blogg..


jag har kommitpå en regel jag ska ha på lördag.. ingen pressent = fåt står utanför festen. då får man inte komma in ;) haha nä jag skoja bara. men jag har tänkt på en sak. den ända som köper pressent åt mig det är majsan. men till å med hon köpte inte förra året.. och jag brukar ändå köpa pressenter åt dom av minakompisar som fyller år och har fest.. ajja men det är ju itne deras fel att jag fyller år mitt ijulen. jag är gaanksa vann.. man kan lung säga att jag fyller år mitt i jälva julen.. prick på dagen. fyy faan.. jag hade väl ändå kunna komma lucia då jag igentligen skulle ha kommit ut.. snacka om att mor å far hade dålig tajming. hade dom itne kunna vänta en månad?? ;)
ajja nu är de ju bara som det är. men tycker inte alltid om det såå mycke..


undra om man skulle gå och göra nån nytta nu. se lite tv å sen sova. de tycker jag låter som en bra ide ;)
hadet så bra alla..






glömt inte att köpa mig en pressent.. ni får gärna köpa en julklapp oxå. för jag tycker att jag varit så snäll i år ;)





Lördaglördaglördag

jaag vill ha lördag idaaag..


lät som kyckligreklamen. vad är de dom sjunger i den.?

på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest. men fredag är ändå den dagen som känns bäst. ge mig då kyckligen de gillar jag bäst.. åsåvidare.....


JAG VILL HA FREDAG IDAG.. dom sjunger fan de nånstans i låten

men jag vill inte ha fredag. jag vill ha lördag.. fast fredag går oxå bra :)

neej nu måste jag gå¨



Heej dåå


Och alla bilder från min p fest finns på pixbox..Bulten85 heter jag där oxå

saknar er maxare

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

hahaha, du är för häärlig;D

2008-12-17 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0