Romerskabögar.. ;P

nu sitter jag hos hakan å kristina å äter romerskabögar.. Mmmm got gott..

varför ska jag uppdatera min blogg om ingen ändå läser den??
och ingen som kommenterar den.. jag brukar ändå vara ganska duktig på att kommentera folks bloggar.. ska ge plus poäng till mig själv för det...

12januari till 24Mars är JAG i australien.. då vet ni det ;)

var in på "jobbet" idag..

Saknar som max ganska mycke trots allt..
Kanska går tillbaka till max en vacker dag.. trivdes bra med dom jag jobbade med och skönt ändå att jobba både kväll och dag... saknar som at kunna gå å ta en fika med nån kompis på stan..


nää nu ska jag se lite idol


pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, ja å Sandra funderar på att kanske ha en nyårs fest.. Du å Axel får gärna komma ifa den blir av. :)

2008-12-06 @ 11:13:11
Postat av: lina

de va ja som skrev den förra kommentaren, glömde ju skriva att de var jag.. haha

2008-12-06 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0