Städat lite..

Joo jag har städa bland mina kläder idag.. eller rensa. tycker de är så mycke jag inte använder.. men inte fan hitta jag många plagg att ge till rödakorset.. har redan gett iväg alla mina kläder nästan ;P

jag vet en sak jag ksa göra innan jag dör. eller som jag skulle vilja göra i allfall..

lasta en bil full med barnkläder,kläder , leksaker m.m. och fara till ryssland.. fara runt och ge barnen massa saker.. förstå deras glädje av att få en gammal trasig nalle.. jag ser bara framför mig hur glada dom skulle bli.. eller av att få en varm jacka.. det skulle jag värkligen vilja göra. och jag SKA göra det. även om jag så måste fara själv.. ska ta med mig nån som kan ryska oxå ;) så blir de lite lättare ;)


Nu har vi i alla fall hitta nån som ska hyra lägenheten.. han är typ 40år.. så de blir bra.. då känns det lite bättre oxå.
vi ska mesttroligen hyra ut den från och med 15december. så vi får bo hos axels mamma å pappa och hos min mamma å pappa ett tag.. hoppas bara dom står ut med oss ;)
men de ska nog gå bra.. ;)

Jag och mona ska dra en fest oxå.. dricka lite vinn och umgås. fast jag dricker inte vinn.. ;P haha
ska fösta kolla hur vi ska bo och så dära.. sen så kasnke jag kan bjuda in nån mera.. eller de var ju som meningen att vi skulle vara i lägenheten.. men eftersom vi ska hyra ut den så måsye jag vänta med att planera in fest.. haha måste ju som prata med axels mamma å pappa först ;) och se om vi får sitta dära innan.. ;P
men ni får inte planera in nånting den 20onde.. för då kanske ni ska komma å vara med mig å mona.. sjunga lite singstar å greja på ;)  kasnke gå ut oxå..

nu har jag fan skrivit rekord mycke.. ska ta å plocka upp lite grejer å se vad vi ska äta till middag..




hane så bra ;)


pussss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du får säga till om det blir nå singstar ;) om man är välkommen då alltså haha.....



och en sak till... jag är ju fan skyldig dig för majsans vinglas än, visst ?? va var de dom kosta ?

2008-12-08 @ 00:19:36
URL: http://thevoicesinmyhead.blogg.se/
Postat av: Jannicas mamma

guuuuud vad imponerad jag blir av ditt maraton-långa inlägg i bloggen. Duktig Stina!!=)

2008-12-08 @ 09:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0