uppdatering nr 4a ;)

Hej..


Måste ju bara säga att jag känner mig ganska duktig på att skriva nu. fast det håller väl inte i sig allt för länge skulle jag ta och tro..  har varit in på "jobbet" idag.. på max alltså..  prata lite med robin å johanna... Johanna.. skulle värkligen vilja få läsa din blogg.. kan jag inte få göra det??? jag ska bara läsa den själv.. och jag berättar ingenting som står i den..

Hoppas hopppas hoppas.. ;)


idag har det varit stendött på jobbet.. typ inte en kund efter klockan fyra.. ;P lite tråkigt..
då förstår ni varför jag har uppdaetera så ofta.. pluss att de fan inte går att skriva så långa innlägg på mobilen.
det är ju lite synd de.. i alla fall när man har så tråkigt som jag hade..

tror fan jag ska gå å fylla i min almenacka hur jag jobbar under jul.
ska ju få fara till boden å jobba. det ska bli roligt.. spännaden.. ;)


oj så jag länktar till julafton.. god mat.. å oressent å julklappar..
för jag fyller faktis år på julafton för er som inte viste det... vill ni veta en sjuk sak..???

jag har en sån köksalmenacka i köket.. och vet ni vad JAG Stina Sundqvist har skrivit i den.??
helt jävla själv har jag skrivit på julafton.. Stina 21år... men för faan.. vad har jag gjort?? är jag två år efter eller vad?? jag fyller ju fan 23.. har jag varit full när jag skrivit de där eller??? får typ panik.. 23jävla år... haha å jag som todde jag bara skulle fylla 21.. ;P hahaha... fattar inte vad jag gjort när jag skrivit in de dära.. måste ju ha tänkt på nå annat.. men vist.. nog hade jag kunna fylla 21år..
kaan bara inte släppa.. att jag själv har gått i skrivit att jag ska fylla 21år.. hahaha... ojoj... såg de för nån dagsen..

tänkte för mig själv.. Hmm men vänta. de där stämmer ju inte.. fyller inte jag 23år..?
haha.. ojoj..


måste ringa mamma å berätta.. tror inte jag har gjort de... ;P de var ändå lite kul..
undra om jag varit så dum å trott att jag skulle fylla 21år.. haha man vet ju fan alldrig..



nää nu får de fan var anog för idag.. nu ska jag gå å ta hand om min sjuka pojkvänn så han inte går under där borta i tvrummet... ;P det är ju såååå synd om han.. han har ju hosta och är sååå sjuk.. ;P



ha det så bra alla...

///hon som fyller 23år på julafton... ;) INTE 21år..

hahaha


P.S. Vist är jag duktig nu mona.. många och långa inlägg. de tar sig

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj jo fan vad du skriver..hi hi jag längtar oxå till jul nu sitter varje dag å lyssnar på julmusik på you tube ;) vars jobbar du förresten? har förstått att max var ditt tidigare jobb..

jaha du kan inte ha haft så många klasskompisar på kalas när du var liten om du fyller år på julafton ha ha..;)

2008-12-08 @ 21:44:59
Postat av: Johanna

Okej då Stina ;) jag messar dig lösenordet och sånt imorrn ;)

2008-12-09 @ 01:00:48
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Jannicas mamma

hahahaha.... jag tror jag har skrattat mig igenom hela inlägget;)puss

2008-12-09 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0