Vart är mina läsare och mina kommentarer??

Alltså alla mina läsare är ju fan borta.

nu ligger jag på 8st.. annars är de ca 30st.. vart tog alla vägen igentligen??
ska skaffa mig en resadagbok som jag kan skriva en massa i medans jag är borta..

fast det är ju faningen ide att göra de om ingen läser det ;)
eller så skriver jag på min blogg.. vi får se hur jag gör. kasnke tar en paus från bloggen ;)


Igår kom min bror på besök. vi gick på stan å köpte julklappar från han till alla i familjen.
sen så gick ve hem. åt mat. såg film. sjöng singstar.. de var trevligt. och idag fick jag slita upp han från sängen. så gjorde jag frukost åt han å akke. sen vart de stan. då var de min tur att köpa paket.. ;)

Har köp till alla..nästan..  i alla fall till Ida , Matti , Erik , mamma ,pappa , lisa , mia..

ida å matti fick en stjärtlapp var.. å erik strumper. så hoppas de duger.

det andra kan jag ju inte skriva eftersom att dom kasnke går in på läser. och de är ju inge roligt att veta vad man ska få..



nu ska jag nog gå å hjälpa axel att städa lite.. killen som ska hyra lägenheten när vi är borta kommer idag.
så vi ska väl plocka ihop lite saker och så dära..





Hoppas ni kommer på lördag. saknar som er..


Bella.. lite glad kan vi väl vara. Syns på lördag?




Saknar er alla mina maxare.. när ska vi dra en fest?



och sist men inte minst.. vet ni vem jag hitta bland bilderna som jag inte hitta för nån dag sen
min aldelens egna


Moooona


på lördag.. då smäller det mona ;)  pussss



Emma emma.. på fredag kommer du hem.. guud så kul








byebye


Kommentarer
Postat av: Emma

jooo guu så skönt att komma upp till norrland!!! =)

2008-12-14 @ 22:01:59
Postat av: Lisa

Alltså vaddå är det fest på lördag, min inbjudan verkar ha kommit bort!!!

2008-12-17 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0