Wallander

Joo hinner inte skriva nånting nu..

ska gå och se på film



Min lill tjej ;) skulle lägga upp en bild på mona oxå. men hitta inte igen den.
och jagf är trött och ite orkar låta. så de fick bli den hära bilden istället ;)




Saknar er såååå mycke




Sist men inte minst.... Älskar dig akke. Du är bäst ;P nästan i alla fall ;) jag är lite bätre




och en hälsning till alla mina vänner i råneå..

saknar er som tusan..
snart far jag bort jääättte länge.. och vill hinna umgås med er innan jag far.
så snälla.. kom å hälsa på. själv så måste jag ocå komma till råne..

ha det så bra..


pusss

Kommentarer
Postat av: Linnea

svar på kommentar:



Jennie Wåhlström & Victor Bergkvist......

2008-12-11 @ 22:42:50
URL: http://thevoicesinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0