Hej Jens.... ;P

Hej hej på dig med.. du komentera mitt förreinlägg. men då undrar jag bara en liten sak.. vilken jens var då detta...?

Hmmm nu är jag då hemma i alla fal.. ska hoppa i duschen å sen se nya tider ;)
sen ska jag med mamma å kolla på nånting till nyaköket.. å sen ikväll ska jag hämta akke.




alltså mina inlägg måste ju vara dom tråkigaste i värden. de lär dom ju vara.. alla skriver ju typ om allt möjligt i dom.. så kommer jag å säger typ.. hej hej ska duscha... å inge mera med de..
men orka bry sig ;P





ska dra nu


heeej dåå

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

Haha, jag ska vara duktig ock skriva. Fast ids int skriva nå om ditt inlägg. Tänkte bara printa hit att jag saknar dig som sataaan *pussa på*

2008-02-19 @ 20:01:39
Postat av: Lisa

Tjenare bruden,, du verkar ha lite idé torka ibland =) hur är läget uppe i luleå. Här nere är det fint, snart drar jag till thailand. Blir du inte avundsjuk :P inte bra att jobba 7 helger i rad, vem ska då ta med kusin robert ut på röjarfest?

2008-02-22 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0