Ledig..

Jaa då var man ledig idag.. skönt är det. fast är ganska trött.. har jobbat sex helger i rad nu tror jag. om jag har räkna rätt. blir med sjunde nu till helgen.. men är ledig söndag.. eller har tagit ledig bara för att kunna ha en liten fest för min kusin.. hoppas bara att det blir en rolig fest då ;) sen blir det kasnke utgång.. kanske att han hittar sig nån brud.,.. vem vet. han kanske blir norrläning ;)

nää nu var det ganska lägge sen jag skrev i dena blogg. jag bara jobbar å jobbar. har inte tid att skriba massa skit hära då ;) har varit svin trött sen föra helgen. haha har varit död hela veckan typ.. inte så väst bra de..

syrran åker till thailand snart. de hade jag glömt. fan så skönt att fara ditt. men det är hon värd. hon har jobba ganska mycke på sista tiden. i alla fall när vi vara nere.

nu ska jag gå å kolla på nå lägenheter. men ni får ha det så bra.. pusss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0