Blogga blogga blogga..

yes det tänkte jag börja med nu för tiden så traktor blir glad. ;P
Är jag något taggad för torsdag?? jajamensan fattas bara ;) wooow
Det kommer blir sååå himla skojigt.. de tror jag då värkligen att det blir..
å nu tänkte jag säga som emma.. kan ingen skriva lite kommentarer i inläggen. det blir så mycke roligare då ;)
jag ska börja skriva kommentarer som faan.. så håll i hatten alla..


nää hörrni.. de kasnke får blir ett litet inlägg idag. kasnke.


idag har vi varit på stan , varit å ätit. haha har stoppa in pengar på emmas kort.. ;P
köpt biljeter.. guud vilken tur att du var dära... taack för det.




ajja god natt alla.. pussss

Kommentarer
Postat av: Lina S

Va ska du göra på torsdag?
Alltså ja har glömt lämna din sjal!!!
Men ja kan lämna den i dina föräldrars post låda i morgon..

2008-01-22 @ 23:02:41
Postat av: Anonym

Hoho på torsdag blir de kuuuul juuul! hohooo =)
vi hörs imorgon. :) puss

2008-01-23 @ 00:03:33
Postat av: Jannicas mamma?

vaaaaaaaaad händer på torsdag då din mört:P

2008-01-23 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0