Fredag

Jaa då var det fredag.. ikväll är det väl tänkt att det ska bi ungång.. det hade varit skoj om de vart så. är ju inte så ofta ni kommer tillstorstan.. och en till ask. såg att bella hade en blogg.. hon skrev de till mig.. men hur fan ska jag kunna kolla hennes blogg om jag inte vet vad hon heter.. hmm blir inte klok på sånt.. ;P
jag har då jävligt tråkigt. har städa och diska. å har fan inge mera att göra denna dag.. undra om man skulle gå å sola. men då kom de ju upp ett annat problem.. då var de det hära med pengar... har fan inge pengar kvar och det är inte så skoj eftersom att de typär kvar hela januari.. hade vela vinna en liten slant kasnke. ;) de hade inte varit hnelt fel..

hmmm tråkit tråkigt tråkigt. tycker nästan att nån kan komma å hälsa på mig nu.. emma.? malin.? vart är ni.?
eller att majja komma till mig nu istället för sen.. det hade varit skoj ;) hon har ju bara varit hären gång sen jag flytta å har fan bott hära ett halvår... fyy på dig maja..



ajja nu ska jag gå. tack å hej


Puuuuussssss

Kommentarer
Postat av: Malin

nämen=)

2008-01-20 @ 17:23:42
URL: http://minnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0