H O C K E Y... Hockey hockey hockey

Yes det är det imogon för en som inte förstår det ;) känn er inte träffade ;) hahaha

idag har jag varit lite busig å träna även fast jag är typ sjuk. men det gör ingenting. för imorgon blir de nån återställare å då brukar allting bli bra för mig. då brukar jag bli frisk.. haha så det är ju som bra ändå ;)
idag har jag jobba hela dagen.. börja 10.45 till 19.00.. det var rätt skönt ändå. fast jobbigt.. både lunch å middags gästerna fick man ta. men de var som kul ändå. fick ja ha lunch rast å det var ju som skönt...

tänkte om man kanske skulle gå å sova nu. är som trött.. fast ändå inte hade som kunna sitta hära halva natten-.. fast ska gå å sova så det blir imogon snart. ojoj vad kuligt. ska ta en promenad in till stan imogon så måste stiga upp tidigt så jag hinner ;P haha jag ha så så himmla långt att gå.. ;P
men tänkte faktist hinna sminka mig så att man ser ut som folk nån gång å inte som nån sliten lodis.

som ni kanske har märkt så skriver jag alldrig blogg på lunar nu mer för skriver bara hära. så nu får alla börja gå hitt å läsa om dom ska vara nyfikna ;)


jag hoppas värkligen att dom vinner imogon.. hade ju varit sååå roligt. jag älskar när dom vinner.. oj vad jag tycker om att se hockey. jag blir så jävla inne alltså. tror fan jag ska börja liralite hocke hära nera på isen med mig själv.. ;P fan så grym jag hade varit.."nooot" men jag hade ju kunna varit de.. tror inte än jag skulle orka skuta iväg pucken. men hade ju kunna ha en liten boll i stället ;P


nää nu får de faan vara bra för idag....


imrgon då smäller det.. Det kan jag lova er. vist emma å amanda..? såå skoj så skoj.. kommer inte kunnna sova.. ojoj... ;P



blablablablablablabla.. vet ni vem det kan vara???
de får ni aldrig veta.. ;P

guuud så tråkigt jag har.. kommer alldrig att ta mig hära ifrån..

kom å ta mig långt härifrån , långt här ifrån , långt härifrån...


heja heja heja lule.. luleå är dom BÄSTA

Ge mig ett L
L
Ge mig ett U
U
ge mig ett L
L
ge mig ett E
E
ge mig ett Å
Å

Vad blir de då..???

LULEÅ


Nej nu får det vara bra..

ni kan ju komentera lite oxå.. Tack så mycke för mig


puss på mina tjejer ;)





sov gott.. händer på täcket ;)

Kommentarer
Postat av: emma

jag har alltid händerna på täcket! =)

2008-01-23 @ 22:54:00
Postat av: Lindur

hahaha jah hade man kunnat ha på deltid hade jag vart typ lyckligast i världen!! ;)

2008-01-24 @ 19:32:37
URL: http://metrobloggen.se/lindur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0