Jobb jobb

faan så sugit.. jobbar typ 7helger på rad. undra om man skulle ta å festa lite på lördag. de tycker jag vi ska göra emma. ;) å ammanda å emma a så klart.. jaag vill inte jobba i helgen. hade fan vela vara ledig. de hade varit jävligt skönt att vara det. fast jobbar ju inte så långa pass.. eller börjar förs kvar i elva å kvart i tolv. så det är ju rätt chill.
men vågar som ändå inte fest. är lite dålig på att vata när det är bra för mig ;P


ååå nu har jag suttit i telefonkö i 7min. nu får dom fan ta å svara. jag har plats nr 5 i kön... förut när jag ringde var de plats 47.. så jag la bara på telefonen på en gång.. det är fan ingen ide.. de blir så dyr telefon räkning då.. tar mig fram nuu.. yes


fan så jobbigt att sitta i kö i typ 8min för att säga att dom ska skicka några papper... ajja då var de klart i alla fall.
nu ska jag bli medlem i barnensfilmlubb ;)


ha det så bra




pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0