Ni skulle bara veta

Hejsan..

jaa ni skulle bara veta vad jag har gjort idag. har faktist färga håret och klippt mig. det är ju inte dumt det.. ;P
fast vet inte om de vart så bra. men de är ju en annan femma det ;)
Nu sitter jag och smsar med emma. hon ville att vi skulle gå på bio. fast vi var ju i söndags md ogge å johanna. den var rätt bra ändå.. men orkar fn inte gå på bio igen. tycker som att det är jobbigt. jag får så mycke myror i brallan.. kan inte istta still.. både benen och fötterna brukar vilja påatt somna.. det är bättre att hyra en film å bara ligga hemma. då kan man ju pausa å springa på toa. eller göra mat mitt i allt om man känner för det.. ;)
Jag är ledig ända fram till fredag. det är ändå rätt skönt det..
Haha har en "pressent" till emma å matte. och jag tror att emma är ganska nyfiekn om jag känner henne rätt. men hon ska ju inte ha nå höga förhoppningar. för det är ju bara nå skit ;)

Hmm vad ska jag nu skriva om då..??


joo är fan jävligt festar sugen.. hade ju inte varit fyskamm att sitta ett gäng å dricka nnån goo drink. har ju inte fått blanda nå goo drinkar sen jag var på alko. haha hinner ju fara ditt en sväng till innan jag hinner dra nån fest.. jobbar fan två helger i rad nu.. fast börjar inte fören typ tolv på söndag så skulle ju kunna dra en liten fest.. ;P de hade ju som varit roligt. ;)

undra om man kasnke skulle gå och sova ett tag. vart som lite trött i mina ögon nu.. ;P

jooo jag har köpt en ny tröja idag på rea 99kr ;)
plus att jag var å inhandla massa saker på hansens i fredags..

köpta ett par byxer.. coola anna ;)
två tröker.. cola anna ;)
en kjol..
läggings..
benväramre..

jag gillar värkligen mina coola anna byxer. det kommer nog bli mina favvo byxer ;)



Ni kan ju gärna skriva en rad elelr två så jag vet vem som snokar i min blogg.. ;)

ha en bra dag alla



puss på mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0