Skojigt värre ;P

Hej hej hallå..!

jaa då var de måndag, hela dagen ;P idag har jag jobbat en sväng å sen for jag iväg å var med emma. det var skoj. har sprungit runt hela storheden fram å tillbaka som ett annat fåån..
faan så  skönt det är att jobba så att jag vet schemet i förväg.. vilken skillnad det är alltså. kan ju umgås med vänner å allt nu.. såå skoj skoj.. synd bara att emma har gått å blivit nykteris. är såå jävla sugen på att dra en fest med henne amanda lilla emma å mallan.. skulle sitta fint med en sån.. som grädden på tårtan ;P
Ååå gud vad jag har kommit på att jag tycker om er.. haha tycker om er mer för varje gång jag är med er.. haha låter kasnke lite konstigt.. men så är det. längtar redan tills imogon ;P ville inte änns fara hem igentligen.. haha tror nästan vi får flytta ihop alla.. haha ni  kan komma å bo hära.. ;)
och på torsdag blir de att fara på hocke.. det hade varit roligt de.. de tycker jag om ;) längtar ihjäl mig snart ;)
och längtar sopm tusan tills amanda fylöler år.. ska köpa nånting fint.. fast vad vet jag inte. men ska prata med lill emma å emma om det hade jag tänkte..

okej..

över till nå annnat då..

jag har jätte ont i min arm sen matchen igår. tror fan det gått av.. nästan i alla fall.. jag måste ha gjort nånting med typ senan lr nå sånt. plus att jag har ont i benen idag efter allt springade.. känns som att jag har växtvärk.. som när man var liten. men de har jag nog inte.. om det inte är på breden jag växer av all smältost jag äter. måste fan börja leva nått slagt sunt liv. ska sluta sitta å äta massa skitsaker.. å inte ha socker till allt. inte bra för tänderna alls.
tror jag har lyssna för mycke på akke ;) fast de är sån tur att jag har dig ;)


nu vet jag då nån som blir glad av att jag skriver.. å det är du Emma..


neej gott folk.. om jag skulle gå å knarka kunden lite..

tack för denna gång.


pusss å kram

Kommentarer
Postat av: Emma

ja de har du då rätt i! ja blir glad =)

me like you! puss

2008-01-22 @ 10:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0