hemma , saknar

Nu är jag hemma.. har solat å badat å haft de bra...

men i lördags fick jag vara lite lessen i ögat.. saknar alla mina vänner så sjukt mycke. alla som bor i råne är som att dom bor 50mil bort.. å emma o dom är/var i västerås.

det är alltid jag som far till råne för att umgås. kan alldrig folk komma till mig..? är de så jobbigt att ringa ett samtal å säga.. heej tänkte komma å hälsa på iogon.. går de bra..?? jaag skulle bli såå glaad.. känns som att ingen vill komma å vara med mig i stor stan. är de så jobbigt..?? mona förstår jag.. för hon har två småa att ta hand om.. de är inte så bara att ta bussen med två ungar.. plus att hon måste ta sig till bussen oxå eftersom hon bor i "skogen"..
men alla andra då? är de så jobbigt att komma å hälsa på eller? viste jag kanske inte är så duktig på att hälsa på folk å så.. den ända jag pratar med från råne är majja.. å bella.. skickar nått sms ibalnd till annat folk..men jag kommer i alla fall å drar en fest lite då å då..
ajja men om ni vill sitta i råne å mögla bort så får ni göra de.. men känns som att jag har gett upp.. orkar aldrig fråga om ni ska komma å festa eller nå.. för de blir oftast ett neej.. för dom vill inte gå ut i stan eller dom har inte r¨åd eller dom måste ta de lungt i helgen.. men alla andra helger då..??? ajja skit samma..
ska skicka till några å fråga om dom ska med ut på onsdag. över till vännerna i stan...

malin.. du är såå jävla skön. varför umgås vi alldrig.. vi säger alltid att vi ska göra nå.. men du har ju faktis mögla fast på bergnäset... skärpning från din sida..

Emma,emma,karin,amanda.. dom är som gänget.. dom är alltid med varandra. plus dom där grabbarna oxå..
känns som att jag inte ska störa dom.. dom är singlar å har roligt åt allt.. sen kommer gammalstina som är gift å har en kull med ungar.. nää men de känns typ så.. inte faan vet jag...

har så jävla mycke i skallen nu.. blir faan galen..

är de så här tråkigt att bli vuxen lr..?? då ska jag fan aldrig blir de.. inte om de känns som att man tappar alla sina vänner.
för utan vänner kaan jag inte leva.. är så sjukt beroende av sällskap.. kaan typ inte vara själv 5min.. är jag leidg å axel jobbar.. joo då far jag typ till jobbet...




ajja tur att jag har min akke i vått å tort. för han kommer inte undan mig varesig han vill eller ej..
älskar dig ;)




ajja nu måste jag till tvätt stugan....



heeeej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0