jag är såå duktig...

Nu har jag skrivit blogg två dagar i rad.. igår och idag.. duktigt stina ;P
så har jag varit snäll med axel oxå.. har städa hans lilla kläförvaring... såg ut om ett bombnerslag.. orkar inte se de.. plus att de går ju inte att hitta nånting dära.. så nu har jag vikt alla tröjer å byxer.. stoppa dom han inte använder så ofta längst in å dom han använder längst fram... eller har oxå stoppa dom kläder jag vill han ska ha längst fram å alla gammla "sköna" slitna längst bak.. hälst had jag kasta dom. men de är bäst att han får göra de själv.. de får nog blir traser till bilen när den ska vaxas eller nå sånt.. får vi hoppas i alla fall...


har kommit på att de inte är så många som läser mig dagbok.. de lär ju bara vara typ mona å epa.. å det är nog bara mona som skriver kommentar.. men de är roligt när de väl händer ;) lite oftare skulle inte skadda.. ;)



Onsdag blir de utgång varesig jag ska ut själv eller inte.. tänker inte bara sitta å mögla fast under sommaren. jag vill träffa folk.. jaag vill blanda goda drinkar som dom i turkiet.. ojoj vad majsan ska få smaka på en god drink på onsdag.. mmmmm jag ade lätt kunna dricka en nu.. mums mums... :P

drack ju ändå två drinkar varje dag där nere.. å de vart ändå 100kr för de... å de drog iväg ganska fort ändå.. men jag klara mig med mina sextusen.. fick till å med jöda axel sista dagen så han inte skulle svälta;)


Nää hörrni.. om man skulle gå å städa lite.. men de är faan ingen ide. för jag kommer inte in under soffan själv.. å de är jävligt dammigt under soffan.. både jag å axel måste vara hemma så han kan lyfta den.. för de blir ju dammigtpå en gång när man inte kan ta där under.. då kommer ju dammelefanterna fram där ifrn... ajja skit samma.


nu slka jag i alla fall gå å städa.. .fast jag vill inte.. de är sååå tråkigt.. men jag får slå på nå musik lr så..




pusss å kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0