Prima skinka... jupp jupp

Hej hej alla glada... nu sitter jag här igen. fast ska å in till stan å kolla lite tänkte jag.. å kanske köpa mig en "negerboll".. de står faktist att de heter så i mammas sju soterskaker.. då vet ni de. men de är väl bäst att säga chokladboll. ;)
 imogon är jag ledig.. tror kasnke jag ska hitta på nå bus då.. känner för att busa till de lite tror jag.. ;) men blir nog inge långvarigt bus i så fall... ;)

haha jag bara älskar att prata i gåter.. ajja men ni får ha det s bra alla



puss på alla vänner å dom som jag känner ;)








Pussss å kraam camila nyfiken ;)

Kommentarer
Postat av: campam

Tjooohoo! En alldeles egen rad på rallystinas blogg! Kan det bli bättre?!?! don't think soo

2008-07-15 @ 18:45:53
URL: http://caasun.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0