Sjukt tråkig blogg

joo jag har nog ganska tråkig blogg. vet fan alldrig vad jag ska skriva häller.

fick i alla fall sluta tidigare. de var ju inte helt fel. tack förde..
hmm dom får inte in nån som kan jobba frånn 01 idag.. tänkte ta de. men orkar faninte.. går dubbel imogon.. plus att jag jobbar fem helger i rad.. kul kul.. å vi ska ha rullande schema.. tycker  jag bara jobbar helger.. nu när jag jobbar fem i rad.. är jag ledig fem i rad då lr?? ;) njaa tror ju inte de.. men hoppas kan man ju alltid göra. lär nog bara vara ledig en helg å sen jobba. .om jag änns blir ledig en...

hmm känns inte alls som att jag har haft semester i två veckor.. skumt.. är trött som fan hela tiden..
hahaha å de är inte mina dagar.. å camila hatar sitt liv.. ;P men så är livet.. ;) hårt med rättvist.. ;)

ska föröka få upp axel nu.. han ligger å sofferi soffan. han är så trött.. han sover nog för mig oxå ;)



nää ska nog hoppa i duschen nu.. luktar ju såå sjuukt jävla gott ;)


bara så ni vet åt jag en deluxburage till lunch idag.. fast camila åt de jag inte ville ha.. men de var ändå gott med två 90kött å två ost.. Mmmmm







ajja puss å kram på er alla




syns på stan.. drick en öl för mig ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0