Det var inte igår..

Nää de var fan inte igår som jag skrev hära.. tänkte att det är bäst att skriva för annars gnäller bara emma. nu sitter jag å väntar på att hon å amanda ska komma. har just blanda mig en drink.. sen blir de cleo, ;) det blir nog trevligt tror jag. ska ta de rätt lungt idag-. men tror faan jag ska shotta hela kvällen för spriten smaka typ skit.. så det kasnke inte blir så lungt ändå ;) men vi lär ju märka hur de blir..


igr var vi å magma. men stakars emma tog sig inte så långt.. fylle svine där ;)
ajja men det var trevligt dära ändå. fast kändes som att dom stängde sså fort som vi kom ditt.. ;)


nää nu ska jag kolla allas bloggar..


puss å kram


kasnke syns på stan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!
Är du intresserad av en sponsor till din blogg?
Jag har en som heter www.lekosmek.se
Där du får prova lite olika saker och sedan blogga om dem, Om du är intresserad gå in på deras sida och säg att Sandra (http;//Jonaeson.blogg.se) har pratat med dig.
Tack på förhand!
Ha en trevlig kväll

2008-03-23 @ 21:00:39
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0