Vad ska jag göra..?

Jaa vad ska jag göra.??

Sist robban var upp hit var han väl ca 4år. så jag vill ju vara med han så mycke som jag bara hinner. tänkte vara med han igår å idag. men då åkte jag ju på magsjuka. så jävla typiskt. men imogon ska vi fara och åka snowbord så han ska få göra nånting annat än att sita med sin moster i ett hus.. sen så kommer vi ju till lördagen.. han har sakgt i typ ett år att han ska komma. men har ej vetat nått datum. har lovat han att gå på krogen å så dära. men på lördag fyller amanda år och dom tycker att det är privat så han får inte följa. så jag funderar på att vara med robban i stället. för jobbar ju hela veckan så hinner ju inte vara nånring med han annars. men jag vill ju samtidgt följa med dom på de dära som dom ska göra..

men jag å robban får väl kanske hitta på nånting själv.. vi får se hur det blir på lördag..




nu ska jag då vila lite för han såå ont i skallen...



tack å hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0