P-fest

Yes.. idag har vi p-fest.. de ska bli roligt.. men jag har så kallad uppkörning imogon vid åtta.. ska ska typ stiga upp sju trycka i mig nå tableter å fara till jobbet.. ska ändå ta de lungt idag.men måste om systemet å handla en sprit flarra i fall att jag ångrar mig ;)  det är bara en sak. .tror faan att jag å camila ska gå ditt bort. å tänk lilla jag som är så lat så de är synd om mig.. hur ska jag orka de.. ajja jaag ska gåå vila ett tag.. sen ska jag göra mig klar å gå in till stan.. elelr cykla ;)


tack malin som har färga mitt håt.. vi måste göra en vända till innan jag drar till utlandet.. ;) vill juvara super ljus ;)



ajja nu ska jag gå å vila ett tag


å tack till mona för en underbart rolig dag ;)




pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0