Blåöga...

ja då har jag fått mitt första blåöga. de är väl bara att tacka å ta imot..
men säger bara en sak.. varför slå nån efter fem år??? och jag har inte änns gjort nå fel.
är så jävla förbanad så vet inte vad jag ska göra..

har i alla fall gjort en polisanmälan för hon ska inte komma undan. men lär väl inte kunna gå själv ute nu. blir väl nerslagen eller nå..
snacka om att ha en bokstavskobinaskijon. vet inte hur de stavas.. ;P
lättare att säga jävla DAMP barn..


ajja nu blir de att dra in till stan å fika med mallan..


ska på 50år kalas idag. kul med ett blåöga. får väl säga att de är min utklänad ;)




ha det så bra alla..




och du mona... ingen tillökning på gång... jag äe lessen men du får nog vänta ;)


Kommentarer
Postat av: maria s..

oj oj då..d är väl ingen jag känner? tänkte på en person??



ha ha tänkte samma som mona när du skrev om att byta till en större lägenhet hi hi =)

2008-11-01 @ 22:32:32
Postat av: Jannicas mamma

Blåöga?? vad fan har hänt??:O Kanske ringer ikväll, måste ju kolla hur det är med dig...:/

2008-11-02 @ 18:39:38
Postat av: Jessica

Men Stina, vad har hänt? Tell me..

2008-11-04 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0