Götet..

Nu är man hemma från gbg.. har varit skönt att vara borta.. synd bara att de var så kort tid. men ska fara ner nån mera gång oxå.. så man kan stanna lite längre..


Nästa resa värkar luta ganska mycke mot australien.. hade ju tänkt mig stockholm och hälsa på syrran och så..
men for nog hoppa över de om vi ska dra till australien.. fast det är klart.. ska vi dra ditt så skulle jag kunna fara två dagar innan ner till stockholm och hälsa på lisa.. det är ju en ide. fast kommer väl ha så mycke resfeber så kasnke inte pallar det.. Men vi får se.. den dagen den sorgen..  ;)



Det var ju trevligt att folk kommenterar nu i alla fall ;) det ska ni ha mycke plus för alla ;)


Ni får gärna skicka era bloggar i en kommentar.. specielt du raij.. ;) för har ingen anning om vad du har ;)



ajja ska dra...



pussss

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

www.PrincessRaiijss.Blogg.se, användar namn & lösen får du fråga på msn nån gång när du är online för jag har lösenords skyddad blogg :)

så att bara mina vänner kan läsa den=)

2008-11-23 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0