Konstigt... kommentarer

Jag la in bilder igår på min blogg för tänkte vara lite rolig.. men tydligen var de inge bättre de.. ;P

Folk värkar ändå inte vilja kommentera..

Är de nån som vill berätta sin blogg addres åt mig.? har nästan ingens blogg.. vill ju snoka runt lite på andras bloggar..


och de är konstigt.. har aldrig märkt nå intresse av mina kompisar att dom skulle vilja dra till ausralien eller nå sånt.. men alla säger att jag ska fara... kasnke blir att packa väaksan då i alla fall. för jag lyssar ju på mina kompisar ;P




ajja lämna gärna en kommentar eller två

Älskar den bilden

pusss

Kommentarer
Postat av: Karin

fika or something soon måste vi ta :) pussen

2008-11-19 @ 17:49:46
Postat av: lisa

jäääkla söt är han, men han ser så stooor ut :) du får tanka upp en bild sedan när han är utklädd till tiger för då kommer han vara ännu sötare.



Tycker du skall anmäla helgjobb varje helg på max, och så drar du sedan i januari :)

2008-11-19 @ 21:05:39
Postat av: lina

hej.. Tänkte bara informera dig om att ja läser din blogg :) typ varje dag, så du behöver inte känna dig ledsen längre. haha ;)

2008-11-20 @ 14:40:48
URL: http://linasundkvit.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag brukar ju faktiskt kommentera lite ;P Jo jag skulle lätt fara om jag var du! Det som stoppar mig är ju det här med pengar, det kan ju som vara en fördel eller vad tror du? Man behöver ju ha med sig ganska mycket pengar dit. Ska ni bara resa runt eller har ni tänkt ta ett work & travel visum?

2008-11-20 @ 20:26:31
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0