Massa bilder från mobilen



Axel och Fredrik fiskar.?? lr bara latar sig kanske



Rebban och anna på fäjan.. saknar som er..



Emma kör en liten dans nere vid södra..



Min älskade emma shotar nå skit sprit ;)



Min mona på sniskan ;)



Klart maxarna oxå får plats på min blogg.. Saknar er




Råneå marknad

 

Camila älskade sin nya kompis..



Oj vad söta man kan vara. I alla fall jannica ;)



var i råne med lille erik i lördag. han jävla minn han gjorde hela tiden.
vet inte riktigt vad han syssla med. Men söt som tusanvar han



Jäkla took unge....



Min syster är trots alls jäkligt söt ;) men tyvärr slog syrran dig ännu en gång i fisket  ;P



Ni är bäst.. Älskar er sååå mycke



Jag och min älskade akke. Älskar dig



En glad liten kille.. mormor är oxå lite glad ;)



Dom ser tv tror jag..



Saknar alla mina råne tjejer.. anna bella linnea å majsan..mfl



Emma, Du är sjukt mycke saknad här uppe. Kom hem nu.. Snälla



Min jannica...




Ajja får väl lägga upp mera bilder nån anna gång..
men orkar då inte ladda upp flerbilder nu..


ajja hej då


pussss







Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

Du måste ha smittat mig med nacken. O desto ondare fick jag nu av att vicka på huvet o kolla på bilderna. Jobbiga människa, vrid de rätt;) Jajja, kul med bilder iaf. Måste visa Jannica imorgon. Hon kommer bli såå glad=)

2008-11-18 @ 14:54:35
Postat av: Camia

Ameeeen neeeeeej! Nog kunde du väl ändå hitta ett kort där jag inte såg ut som en padda?!

2008-11-18 @ 15:02:12
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: maria s..

nu ska jag kommentera här en massa..du å jannika var söta självklart =) å bilden på axel när han solar den var snygg ;)

lillerik är det din systers pojke? hur gammal är din syster visste inte förrän nyligt att du hade mer systrar än lisa..för jag vart lite förvirrad förut när jag brukade se din pappa vara ute med en barnvagn å antog att inte dom hade skaffat mer barn ;)

australien låter ju härligt förutom att jag tänker på alla djur som jag är rädd för som gigantiska spindlar hujj..men d hade ju vart ett minne för livet att fara på nått sånt där så d tål ju att funderas över för lule står ju alltid kvar å du har ju inga barn eller nåt sånt heller än =) nu har jag skrivit massor här hi hi..

2008-11-20 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0