nyfikna läsare..?

har ändå några nyfikna läsare på min blogg..

idag har jag gjort nånting jag värkligen hatar.. jag har varit hos tandläkaren..

och vet ni vad dom sa.?? att JAG gnislar tänder på natten.. jag som har gnällt på axel att han gör det.. ojdå :/

ajja men ska skaffa sån där jävla skena... kostar bara 3000kr.. faan så pissigt..
plus att jag hade ett hål... :(

ska vara bedövad från huvet å neråt när jag gör de dära.. huvva vill inte ditt alls.


nästa helg drar jag till gbg.. guud så underbartskönt att slippa lule ett tag..






ajja ska sova nu..

ont i skallen





pusssss på er

Kommentarer
Postat av: maria s..

ja d måste ju suga att betala en sån nota men vad fan gör man? men har dom inte börjat med sån därtandläkarcheck som dom surra om?

vad händer i helgen stina? skrev åt mona oxå..jag å malin jansson ska sitta ev hos mig å dricka å sen utgång på lördag är du sugen så bara komma =)

2008-11-13 @ 23:47:35
Postat av: maria s..

070-3462608 =)) d är bara höra av dig om du vill komma imorgon ;)

2008-11-14 @ 18:47:28
Postat av: Jannicas mamma

Nää, ingen utgång för mig i helgen...

2008-11-14 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0