Sjuk..!

Joo är hemma idag för att jag är sjuk..
Har Feber , ont i halsen , ont i ryggen och ont i skallen.. men annars är de bara bra..
Är svin hungrig men kan inte äta för har så onte i halsen.. hade vela ha clementiner.
Gud så gott det hade varit..

angående mitt inlägg igår..


Vist hade det varit skönt att dra iväg i tre månadet. men är så hemma kär så kommer ju längta ihjäl mig.
kan ju inte släppa iväg axel själv i tre månader häller.. så har ju inge val än att fara..

men vi får se hur de blir.. axel ska kolla om han får tjänstledigt..
Så då får väl jag kolla de oxå..



nu ska jag gå och dö ett tag i soffan..


byebye


Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

3 månader!?? in din fucking dröm stina... jag släpper int iväg dig...dvs..."du får int för mamma";)

2008-11-17 @ 17:13:54
Postat av: jessika

Krya på dig söötnos ;-)

2008-11-17 @ 21:51:10
URL: http://jessipezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0