Smärt , ont , smärta,ont

Yes.. har knappt sovit i natt.. har så jävla ont i ryggen..
kan knappt röra mig.. fattar inte vad som händer med min kropp.. halsen har oxå rasa..
kan inte svälja knappt.. är svin hungrig.. men vill som inte3 äta för vet hur ont de kommer ta när jag ska svälja skiten..


Igår var vi på bio med emma å robin. det var trevligt.. nästa helg ska vi till gbg då hinner jag prata lite mer med emma kasnke... känns som att man inte han umgås så mycke....


ajja orkar inte istta här nå mer för min sygg går nog va snart.. pusss

Kommentarer
Postat av: Isabella

Kul att hitta din också :) Så du drar till Gbg? Fan vad orättvist!

2008-11-16 @ 16:29:09
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0