Telefon kö//Hyra lägenhet?

Uppdaering två..

Nån som ä intresserad av att hyra/vakta våran lägenhet i tremånader.?
Skicka gärna till mig då

kraaam



_____________________________________________________________________________________________

nu sitter jag i telefon kö.. du har plats fyratusenfemtionio i kö.. vi tar snart imot ditt samtal.. blablabla..
nää men plats tio har jag...så snart borde det vara jag... ;)

jaaa för er som inte vet så går jag skola.. läser kvällskurser på Engelska A eftersom att jag inte läst det på hela högstadiet.. så måste värkligen läsa lite..

yes jag är nr ETT i kön.... ;)


Så nu var den räkningen fixad.. ;)


Nu har vi bestämt oss till 99,9999%..

vi bokar biljetter imogon ;)

eller akke bokar..


Nu ska jag borstatänderna och gå och dö i soffan ellernå ;)



men ha det så bra..


och vart är alla stinas kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej, spännande med Australien ;) När har ni tänkt fara?

2008-11-26 @ 23:02:55
URL: http://eelviis.blogg.se/
Postat av: maria s..

fan vad roligt för er =))

hoppas ni far och att d blir ett minne för livet,akta er för farliga djur bara ;)

2008-11-27 @ 00:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0