Vänner.. uppdatering nr två

Tänkte bara skriva massa saker om mina underbara kompisar..

Eftersom att jag saknar alla vänner så mycke så jag vet inte vart jag ska ta vägen

men nu kom jag på att jag orkar inte skriva lite om alla..
jag bara skriver om alla i samma..



Saknar alla min rånevänner super mycke. känns som att man är på väg att komma bort från dom. den ända jag pratar med är majja.. bella nån gång då å då.
Mona pratar jag ocå med..


men saknar alla andra så mycke... saknar er jag pratar med oxå.

maja hon har alldrig pengar att åka buss å blablabla. men jag menar.. har man råd att festa varje fredag lördag kan man väl ändå vara nykter en helg å komma och vara med mig..
Bella hon jobbar ju inge. så hon har inge pengar.. men hon lever ju på mamma å pappa. så nog vet jag hon skulle få pengar för att ta sig til lstan å umgås med mig..
Mona har två sjövilda ungar ;) mer behöver jag inte säga. Hon gör de bra. hade inte änns orka med ett halft barn  ;)
men alla andra då? rebban,linnea,anna,josefina mfl. jag lovar. jag biter er inte om ni kommer hitt.
jag är faktist snäll..


ajja de kommer väl den dagen då nån hälsar på, menbor bara 4mil bort. inte 400mil bort.


Saknar alla maxare oxå.. måste nog börjar hänga med maxarna.. ;)



nu har jag sittsår i rumpan..


ska se tv och ringa chefen


kraaam

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

Jag ska ta mammaledig här nån helg framöver så ska jag se till att vi kan umgås så mycket så du tröttnar på mig;) Inte nu för att det är det jag vill men:/ Jag hoppas du vet att jag finns här. Kanske inte kan komma på "2 röda" men... Saknar dig min goa stina... tack för att du finns i mitt liv<3 love u long time<3=)

2008-11-04 @ 17:41:13
Postat av: PrincessRaiijss

men hallååååå vi bor ju typ grannar =)

2008-11-21 @ 05:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0