Vet fan ingenting

andra uppdateringen för idag..

Vi håller på att kolla runt på en resa till australien..
Axel vill så gärna fara ditt med emoth.. har fan inga pengar till det. men vist.. har jag nån kompis som hyr våran lägenhet i tre månader?? då kan jag börja fundera på saken.
för som det är nu har jag ugnefär bara pengar till resan..

men hade varit sjukt skönt att bara fara.. lämna lule..

axel vill väldigt gärna fara.. jag trvis bra här hemma.. är ganska hemmakär.

men inte kan jag ju släppa iväg axel i tre månader utan mig.. jag kommer ju dö av längtan då..
och vem vet vad som händer.. det kan ju ingen veta.. ;P


nää nu ska jag gå och se på lite tv...


puss å kram

Stina

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh, jag hade lätt farit om jag hade pengar och nån som ville följa :) far nu Stina för fan! Btw, saknar dig med ;)

2008-11-18 @ 23:50:33
URL: http://eelviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0