vi vann

yes.. har spela basket ikväll å vi vann. de var ju tur de ;)

är fortfarande funderande från i helgen.
vad faan hade jaga gjort? har man rätt att bara hoppa på folk så dära? snacka om att man måste ha grov jävla damp.
det hära ska jag gå till botten med. folk ska fan inte tro att dom äger hela jävla värden..
nån måste ju lära dom en läxa. så då får väl stor stina fixa de här då. men som sagt. jag tackar å tar imot. de är du som får mest skit för de här lilla vänn. tycker jävligt synd om dig.. inte så bra att få massa prickar i polisens register..
tror inte folk vill anställa tjejer som har grov damp och går å slår ner folk på stan.

fattar inte vad jag har gjort denne tjej.. men hennes syrra har varit ihop med en kompis jag umgicks med jätte mycke förut. och tydligen är de inte tillåtet att umgås med såna som har tjej.. ((OBS inge sexuellt)) vi var bara kompisar som umgicks som vem fan som hälst. men man kan väl tydligen inte göra sånt..



ska gå och se tv ett tag å varva ner.. blir så jävla arg när jag tänker på de. kan fan inte sluta tänka på de häller..
vad fan är de som är fel i skallen???

Har bara en sak att säga


JÄVLA PUCKO




tack för mig..



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0