Jaaa snart fredag

Längtar som tusan tills imorgon.. vi ska köra en råne kväll ;) bella anna linnea å majsan kommer.. faan så kul.. men de är bara en sak.. mona kommer nog inte.. å jag som värkligen har gått å hållt tummarna hela veckan.. hade värkligen vela ha mona dära.. då hade min kväll varit fullländad eller vad man brukar säga... men men...

imogon efter jobbet tänkte jag gå på systemet.. köpa lite vin så jag kan bjuda på lite vin åt dom som dricker de.. bella får väl dricka nån drinck eller nå istället ;)

så ska vi sjunka singstar å spela spel å prata en massa skit.. ojoj... vill bara ha fredag nuuuu.
men det är inte så långt kvar.. bara morgondagen..


å imorgon ska jag äta grillbiff..  guuud så gott. Mmmmm mums ;)


tänkte be amanda karin å emma komma imorgon.. men vill som ha lite tid med råne folket för träffar alldrig dom. plus att karin å amanda altid är upptagna nså orkar då inte änns fråga vad dom ska göra..


fast kom just på att dom skulle ju dra till gbg.. så får nog ringa emma imogon å fråga om hon ska komma.. deet ska jag göra...


ajja ska dra.. men ha de så bra..



pusssss

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

uppdatera;D

2008-10-07 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0