Lång helg i helgen.. ;)

Hej gott folk..

idag är jag ledig så i helgen har jag lång helg. det är faktist helt ok ;) till veckan tror jag de blir jobbigt på jobbet. kommer vara mycke folk tror jag. men det är bara bra ;)

nu sitter jag på björx hos håkan å kristina.. nisse å sara lagar mat åt oss. de är ju snällt.. slippa göra mat är ju inte helt dumt.. hade fan en massa i skallen so jag skulle skriva , men har fan glömt bort allt.. tyvärr :/


Jag ska nog kolla efter nån ny lägenhet tänkte , i brist på annat. kasnke en tre eller så. ;)

igår var jag å akke till micke. de var trevligt. tycker som det är roligt att umgås med axels kompisar.. tivs så bra med killar oxå. dom är roligare att vara med än tjejer ;) hoppas bara på en fest med micke snart ;) hade varit trevligt..
ajja sen var jag på bio med emma. de var mycke trevligt. men bion var väl inte den bästa. eller hur emma? ;/ nästa gång får nog du välja.. fast de var ju akke som valde film å oss . :)

ikväll kasnke de blir att hälsa på mailn. fast hade varit trevligt med lite fest oxå. bara typ dra en hemma fest eller så. de är ju inte helt fel. .eller hur.??

kom på att akke måste ju bjuda in micke å alla på singstar ;) haha de lär ju vara ganska roligt ändå ;P
måste nog sjunga lite kväll eller imogon börjar bli ett tag sen jag använde de dära..

jag tycker även att alla mina kompisar som bor i råne kasnke borde komma å dra en fest lite då och då.. eller i alla fall komma å hälsa på. är de så jobbigt att komma till stan..??? jaag orkar då inte vara i råne festa. vist kan de vara roligt nån gång.. men inte helg på helg. alltid samma människor.. är de ite på tiden att ni kommer på att de går att komma till stan å gå ut dära å träffa lite nytt folk. ska nog para ihop er med nå lule folk så ni kommer till stan..


Emma.. snälla flytta hem. saknar dig

Mona: du är en under människa

Akke: Den bästa av dom bästa. älskar dig



ska äta nu





lämna gärna en kommentar


pussss

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

Åhå vad är det jag hör? En trea på g?? Inte är det väl så att ni väntar tillökning. Haha, inte nu för att jag tror det, men lite närmare en tillökning iaf;D haha. Mina barn kan behöva sig en "lådsaskusin" när min syster aldrig verkar komma till skott. puss på dig underbara. Hälsa gubben;)

2008-11-01 @ 10:38:47
Postat av: emma

hejhej. ja du stina min fina... jag saknar dig också... speciellt dagar som den här då jag är ledig och inte har något att göra. jag packar upp lite grejer här i lägenheten och har just varit på konsum som för den delen ligger 10 meter från lägenheten. hehe. så nu blir de bull bak :) puss

2008-11-03 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0