Lördag.. pengar.. ;)

känner stort behöv av att slösa pengar.. de bara trillar in pengar på mitt konto hela tiden. kan de inte alltid vara så??
den 15september fick jag 10000kr från max den 25september 12000kr från stinas å nu 15oktober får jag 5000kr från max igen... ska då spara en slant tills vi far till gbg. har boka resa den 20nov till 23nov. så de blir skönt. fast de är bara de att fyget hem går 08:00 på morgonen.. men de får väl duga.. fick ju nästa gratis biljeter så man tar väl de som finns ;)

idag ska axel fara och köra cross. men vad fasiken ska jag då göra.. ett stort problem för en sån sosial persson som jag.
dom jag umgås med mest bor ju fan flera mil bort.. så har jag ingen bil. å vill då inte åka buss ditt häller...
men julia kanske kommer å går på stan med mig.. om hon inte drack för mycke igår.. finns nog stor risk för de tror ja för hon har då inte ringt ännu.. ;) undra om jag skulle hoppa in i badkarle en sväng då. men bara för de så ringer väl julia..


i onsdags var jag på teater. inte så jätte bra.. är inte alls för sånt. så jag julia å jocke gick på invit å to en drink. de var då trevligt. var hemma just baki tio. det måste vi göra om flera gånger.. ;)


nu undrar jag om du har nån msn Maria.?? då kan du väl skicka den i en kommentar ;)




nu ska jag kolla min bank lite och sen se vad de går för filmer på bio.



ha en trevlit kväll alla..

puussss

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

Körkort? på tok för mycket pengar...:/

2008-10-11 @ 12:02:31
Postat av: maria s..

heej ja du kan ju langa över nå slantar till mig då,kommer då aldrig nå till mig förutom den feeta föräldrapenningen =) nä jag har ingen msn bara bdb :)

2008-10-16 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0