uppdatering nummer två för idag ;)

han ju inte skriva klart i förra inlägget.. men kom på en sak..
vad är det du maria S känner att du har gemensamt med mig?? ;P vart som nyfiken.. ;)

ikväll ska vi boka biljet till gbg. de ska bli skönt. vill värkligen fara bort.. handla massa kläder. eller lite kläder i alla fall.
handla lite julklappar oxå.. faoch vad fan ska man köpa åt alla dessa ungar?? vet ju fan inte änns vad jag vill ha själv..
ett hus kanske jag vill ha. men tror inte tomten orkar komma med nå sånt stort ;P


emma.. den näst sista helgen i November komma jag till gbg.. å akke ocå så klart.. de är vecka 47 i alla fall.. från tosdag till söndag.. så då får du boka in dig en dag på stan.. hoppas att du tagit teda på nå bra affärer till dess ;p


nää nu måste jag fan gå å duscha.. luktar curry.. å jag hatar curry.. så känner mig som nån indier..


näää nu har jag skrivit en massa ju..
'

skriv gärna massa kommentarer som ni gjort...

pussss

stinis

Kommentarer
Postat av: maria s..

ha ha ja sällskapssjuk är rätta ordet för mig kan inte vara ensam en dag då blir jag fan knäpp och när jag bodde i jämtön var d nästan INGEN som kom och hälsa på mig alltid jag som fick fara till alla..fast kanske förståeligt då med tanke på vars jag bodde..men men =)

och saknaar gamla tider brukar tänka på d..men är nog bara för att jag är så festasugen hela tiden har vart nykter sen typ juli -07 så öltarmen skriker varje helg nu ha ha..=)

2008-10-10 @ 09:25:48
Postat av: carmenciita

Bra då plingar jag dig nästa gång! ;D

2008-10-12 @ 21:03:00
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0