Bajs ...

ja nu känner jag mig bara less... saknar epa jätte mycke..
Saknar lillemma jätte mycke.. hon är ju fan farit tillbak till skit turket...
saknar mona suuuper mycke..
saknar alla vänner jätte mycke..
är de alldrig nån som kan komma å hälsa på. eller höra av sig å fårga om vi ska ta en fika på stan.
nää inte änns de.. är de så här när man har ett fastförhållande lr?? är det ingen som vill umgås med mig då?
eller har jag blivit för gammal å tråkig???


ajja


Har köpt singstar.. de första jag gjorde när jag kom hem efterjobbet var att sjunga en timma..
fast man blir fan trött av de dära..
men när akke kom hem så stängde hana in mig i sovrummet å la sig i soffan.. haha tror inte att de lät så bra . eftersom att stängde dörren..  men de skiter jag i. .jag har då roligt i alla fall. ;)



ikväll är de idol från luleå. det måste man ju bara se...




och du lilla emma;) du får gärna komma å äta en bulla eller två.. kanske sjunga lite oxå ;)
vi måste ju dra en fest när du kommer tillbaka... om du inte har giftdig med nån turk ;) & är på tjoken.
faan alla far ju till turkiet hela tiden... samma med bella å dom... undra om inte alla blivit kära i nån dära ;O)
haha




ajja

ska laga nå mat å akke.. pusssb

Kommentarer
Postat av: Emma

hoho, saknar dig också, men jag heter emma och inte epa :P

puss på du!

2008-09-12 @ 09:17:44
Postat av: LillEmma

Hoho im home :) så nu kan vi äta massa med bullar. min telefon fungerar inte ännu så kan ej svara på sms eller ringa men ska försöka fixa det där så jag kan slå dig en pling :)

2008-09-18 @ 12:50:17
Postat av: carmenciita

JAG HÖR AV MIG NÄSTA GÅNG JAG ÄR I LULEÅ och kollar om du har tid för en fika/kaffepå stan! med ditt upptagna schema ; ) kram vännen

2008-10-09 @ 15:30:40
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0