Söndag

hela dagen... jaa.. guud då var de en ny vecka imogon. nu har jag mycke planer framför mig..

dra till stockholm nån helg tänkte jag göra vara sig jag ska fara själv eller inte.
tänkte kolla med vännerna om dom har tid med mig nästa helg.. dricka lite drinkar å sjunga lite singstar..
spela lite spel bara. det hade varit trevligt. tänkte höra med mina råne kompisar. ;)

gud vad de känns som att jag är upptagen...

jobbar måndag- fredag 07:00-16:00
Måndag Engelska 18:00-20:30
Tisdag innebandyträning 18:00-19:00
Onsadag engelska 18:00-20:30
ondags basketträning 20:00-22:00
Söndag basketträning 19:00-21:00

hinner ju fan aldrig vila;)


Nää nu ska jag gå och kolla vad dom gör i gararget..



och emma.. är du arg på mig lr?? du har ju värken svara på mitt sms eller när jag ringt.. å du har inte ringt upp.. :(




Saknar majsan som stusan... saknar mona. bella. linnea anna.. josefina..
måste ringa er nån dga å höra om ni ska komma på fredag.. ;)


pusss å heeej

Kommentarer
Postat av: Lill Emma

Om du menar mig emma så är jag inte arg på dig lilla stööna.. Utan jag har glömt bort att du skrivit sms var lite full i fredags :P är du upptagen hela veckan ? =) Annars kanske vi kan träffas nå. Jag har då ingenting för mig.

2008-09-28 @ 18:14:15
Postat av: maria s..

hej har läst lite i din blogg fick skratta lite åt några ;) kan känna igen mig i en del du skriver..men en krogkväll hänger jag gärna me på nån gång framåt hära om du vill =)../maria s i g-stad

2008-10-05 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0