AFV

yes nu sitter jag och ser på det. barn är så jävla söta ibland måste jag ju säga..

mår inge bra idag alls. har sån jävla huvudvärk lr ont i nacken så de som strålar hela vägen upp i huvvet.. jätte ont har jag i alla fall.. hoppas att jag är frisk imorgon ialla fall. för orkar inte sitta inne nå mera.. och orkar fan inte röra mig knappt så har ingen lust att gå ut häller.. måste be acke massera mig innan han far på jobbet..
den stackaren jobbar fårn 22:00-16:00 han jobbar dubbla skift..så han ligger oc sover nu och de lär han ju göra ända tills innan han börjar, så jag ska försöka mig på att laga mat åt han...

nu ska jag hoppa in i bad , et för brukar blir lite bättre av ett vamt bad, fast hade vela ha ett kallt bad nu istället..


föresten.. måste ju säga attt jag är ganska dukktig.. har jobba måndag dag,tisdag dag så har jag jobba natt hela lule kalaset. men har varit rikitgt kul att jobba natt om jag ska vara ärligt.. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du orkade dig igenom den 3 timmar långa filmen - jag är glatt överaskad! ;)

2009-08-05 @ 19:38:38
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0