sjuk , flytt luleå m.m.

Hejsan alla..!!

det var inte igår jag var här och skrev, men för er som inte vet så är våran dator lite trasig,
en viss person spillde vatten på den så den skriver bokstäver mitt i allt och siffror som inte ska vara med och endel går inte änns att skriva.. :(

ajja ja har varit sjuk i ca två veckor , less som tusan på att inte vara frisk , men nu är det ändå helt ok..

ifredags så kom jag på att jag skulle ner till gbg på en gång . så beställde flybiljeter och for ner till emma.
stort TACK till robin som tog mitt pass på måndag, du e en ängel...

just nu är mitt liv lite uppochner : / behövde bara komma bort lite...


sitter inte i soffan hos emma och funderar lite vart hon tog vägen.. robin är i alla fall hos hanns bror en bitt här ifrån..

nu kom robin och anton in just , så ska mysa lite med anton tror jag ;)

tänk så skönt att vara 2månader , bara äta , sova å skita... hade jag gärna gjort :)



ajja nu ska jag mysa lite med han i alla fall


heej då alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0