tillbaka till luleå..

Hejsan..!

Idag ska jag tillbaka till luleå , flyget går klockan 15:55 tror jag i alla fall :)
jobbar natt helgen hela långa helgen , och vet faktist inte hur det ska funka , men jag lovar att jag ska gör mitt bästa.
jobbar även nat tpå driven vilka jag vill göra för tycker de värkar roligt att jobba på driven.. nog för att jag trivs bra med alla jag jobbar med hos oss oxå, men värkar som roligare på någevis.. ;p

nej om man skulle gå och borsta tänderna och packa väskan så man inte glömmer nå :/

föresten så har jag shoppa en "massa".. byxer för endas 29kr.. så då köpte jag ett par till för dom där var ju ändå så biliga ;P


ajja nu gick jag

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0